Часто задаваемые вопросы

Чи є можливість раннього заїзду / виїзду?

Така можливість є, в цьому випадку Ви повинні заздалегідь (ранній заїзд — при бронюванні, пізній виїзд — до 12.00 поточного дня) повідомити про це адміністратора і бути готовими додатково оплатити вартість розміщення за половину доби: з 06.00-12.00, якщо це ранній заїзд, або з 12.00-18.00, якщо це пізній виїзд.

За скільки днів потрібно бронювати номер?

Ми рекомендуємо бронювати номер за 3-7 днів до планованої дати Вашого заїзду, але в період з жовтня по лютий на вихідні і святкові дні (в цей період у готелі велика кількість гостей / постояльців), ми рекомендуємо, якщо у Вас є така можливість, забронювати номер за 2-3 тижні до планованої дати заїзду.

Чи можна оплатити готівкою по приїзду?

Ви можете оплатити проживання готівкою по приїзду в готель. Якщо Ви плануєте зупинитися в готелі в вихідні або святкові дні, вам буде нараховано 100% броні за Ваш замовлений номер.

 

Чи можна оплатити проживання банківською карткою?

Ви можете оплатити проживання банківською карткою через термінал у адміністратора готелю по приїзду або оплатити передоплату картою за номер через систему онлайн — бронювання на сайті готелю ТУТ.

Як можна вносити передплату за номер, якщо я проживаю за межами України?

Якщо Ви проживаєте за межами України, Ви зможете оплатити номер наступним чином:
1) готівкою або карткою по приїзду (оплата приймається тільки в національній валюті України — гривнях);
2) картою банку, використовуючи онлайн-бронювання на сайті готелю;
3) оплата за безготівковим розрахунком: самостійно роздрукувати рахунок через систему онлайн-бронювання на сайті і оплатити його в банку, (оплата може проводитися в євро, доларах США, російських рублях і українських гривнях);
4) Перерахування (поповнення) грошей на карту банку готелі, запитавши у адміністратора готелю номер карти, реквізити для оплати за проживання в російських рублях або українських гривнях.

 

Чи надаються документи при виселенні (наприклад, відрядження)?

Документи, що підтверджують проживання в готелі, при виселенні видаються:
1) Якщо оплата проводилася готівковим розрахунком, документи видає адміністратор готелю за Вашої виселення;
2) Якщо оплата проводилася за безготівковим розрахунком, документи готує бухгалтерія, вони будуть відправлені за вказаною Вами адресою.

Чи є в готелі Wi-Fi?

У номерах і холі є можливість підключення до безкоштовної мережі Wi — Fi. Код доступу Ви зможете дізнатися у адміністратора готелю.

Чи можна бронювати номер погодинно?

Погодинне розміщення можливо, якщо Ви хочете зупинитися на час від 1 до 6 годин. В цьому випадку Вам необхідно сплатити суму за 6-годинне розміщення в номері. Якщо Ви хочете зупинитися в готелі на час більше 6 годин, оплата проводиться за весь день.

До кого можна звернутися за допомогою в нічний час доби?

Ми працюємо цілодобово, тому в холі готелю в нічний час знаходяться охоронець і адміністратор. До адміністратора готелю Ви можете звернутися в будь-який час і отримати всю необхідну Вам інформацію.

Включений сніданок у вартість номера?

Окремої тарифу на проживання зі сніданком в готелі немає, але Ви можете придбати стандартний тариф на проживання і додатково оплатити сніданок. Також для зручності ми Вам пропонуємо придбати тариф «Все включено», в який входить триразове харчування та відвідування аквапарку на цілий день.

Чи надаєте Ви трансфер?

Ви можете замовити в готелі трансфер в якості додаткової платної послуги, як з аеропорту / ж / д / автовокзалу до готелю, так і в зворотному напрямку. Для цього Вам необхідно повідомити адміністратора готелю точну дату, час прибуття, номер поїзда (рейсу).

Чи є обмін валют в готелі?

Пункту обміну валют у готелі немає — до оплати приймаються тільки гривні.

Чи можна скористатися послугами пральні в готелі? Чи можна прасувати речі або попросити персонал зробити це?

Ви можете скористатися цими додатковими послугами в готелі. На прохання клієнтів адміністратор готелю передає речі в пральню. Розрахунок за чистку Ваших речей проводиться відповідно прейскуранту, з яким Ви зможете ознайомитися, звернувшись до адміністратора готелю (за швидкість виконання роботи + 30% від загальної суми). Прасування Ваших речей Ви зможете замовити з 9:00 до 18:00, прання речей Ви зможете замовити з 8:30 до 17:00.

Чи можливо перебування в готелі з домашніми тваринами?

Ми просимо залишити Ваших домашніх вихованців будинку, тому що перебування з домашніми тваринами в готелі заборонено. Дякую за розуміння!

Чи є автостоянка на території готелю?

Біля готелю ми пропонуємо для наших клієнтів безкоштовну автостоянку.

Чи є бізнес-центр на території готелю (кімната для переговорів, ксерокс, факс та інші послуги для ділової активності)?

У нашому готелі Ви зможете скористатися послугами ксерокса, факсу, сканера, в тому числі безкоштовно роздрукувати документи, звернувшись до адміністратора (ці послуги надаються цілодобово).
Як додатково оплачувану послугу, Ви зможете забронювати на час Вашого перебування в готелі кімнату для переговорів (конференц-зал на 70 місць), оснащений мультимедійним обладнанням.

Готель SunLight 4**** рейтинг складає 4.8 з 5 , розраховано на 23 оцінках та 15 відгуках.